Ahad, 16 Jun 2013

Study Week :)

Assalamualaikum w.b.t . Terutamanya sekali saya nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pengunjung kerana sudi menjenguk2 blog ini secara langsung atau tidak langsung . Terima kasih sangat2 kapada semua yang telah mengikuti saya sebagai blogger yg kurang aktif disebabkan masalah2 tertentu
yg xdpt dielakkan , segala segmen2 yg anda BG , saya dah follow balek , ribuan maaf saya
pohon ea.. hehehe , 


Dalam waktu dan masa yg tepat dan sama , 
cewahhh!!! ayat aq .
hahahahaa


saya nak cerita pasal tajok at atas tuh ,
study week la konon , wahahaha , memg study week pon , tpi so sad sebab agak membosankan la
minggu persokalahan lepas cuti memanjang ne
.whahahahhahahaha
ape bleh buat , STUDENT kan !!! ~~~

hehehhehehe

baru je dpt thu beberapa result paper minggu ni , belom full lgi ,
so sad sebab ad 3 G ... Oh mak guard

okey !!! xpe.. G tuh good , genius n great kan ???

xpe2... yang pasti ade 3 G tuh bersebab , bukan saje2 okey .
its okey for me ,,, ade mase lagi nak study lebih kurang 4 bulan lagi kottt nk SPM ... whahahahaha 
seram kan dgr name SPM ???
ahahahahhaa , insyaAllah boleh dpt street A+
Amin~ , doakan saya iye...

minggu ne jugak saye ade tolong2 dua org blogger untuk mule menceburi bidang kite ni...

okey2... kalau korg semua nak tahu n tgok blog dorg ne korg boleh la  tekan name berwarne at bawah ne



Okey , kalau ade cadangan or komen psl blog dorg ni bleh la tulis di mana-mana ruangan
yang sepatutnye...

Okey , sampai sini jelaaa...
Esok dah hari isnin...


SEKOLAH KANNNN~~~~~
hahahhaa

okey , good by blog for 5 days . Love you n all readers ... 

Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...